Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

dag ettttttt

idag gick jag upp kl 9,åt frukost och gjorde mig lite iordning ,sen började jag jobba kl 10.
jobbade till ett asså 3 timmar ;p jag och michelle gjorde krukmaskinen ,haha ,typ att den fyller på med jord
i krukor så skulle vi ställa krukorna i lådor :D
efter det duschade vi och sminkade oss,osv. åt lite också :D pratade med lajs i telefon (;
sen åkte vi till en skoaffär,elelr flera,men hittade ingenting (:
handlade mat och kom hem och åt igen,hah.sen har jag bara fått fotmassage ,chillat ,spelat monopol,busat med brorsan och spelat bingolotto,hahah vi vann 200 kr :D
 pusssssssss. :D
storebror på bild (a'

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-10-26 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0