Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

BRAA DAG!

hej  konstigaa dag!
skulle ha musikkk på morgonen som jag inte haft på typ 5 veckor :( :p
men sen så var det att vi skulle svara på frågor så vi hade inte det !
sen spanska och efter det engelska :p
sen så slutade jag :D
vet inte vad som hände med klassrådet ,men hoppas det var intställt,xd
sen så hade vi intställd matte och ea :D
så slutade alltså 10 över 11.


jag och johanna gick till stan mötte filippa och vi tre gick,
var bara på stan typ en timme,sen så hämtade biggi mig
så kollade vi på dator och var på pappas jobb och massa !
hittade en dator (y'
hon kkörde tillbaka mig till stan var med johanna och sofie
för filippa var hemma:p
köpte typ bara ngn kräm,mascara och ansiktsvatten :)
sen så hämtade papa mig kl 4 efter jobbet,och åkte hem,kollade
på topmodel , senså sov jag i 1 timme och 15 minuter.

när jag vaknade var jag ensam hemma ,.nu lagar jag nasigoreng:D

ska se DESPERATE HOUSEWIVES SEN ! SÅ HIMLA GLAAD !

 


Kommentarer
Postat av: van der Veer

schysst o inte hälsa på mig :o ja var ju på stan hela dagen! (:

snygga bilder på tal om.. att det är tomt som rymden utan mig? :D haha naa :D

2009-10-06 @ 22:21:01
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: nichole

buhu,vfr träffade jag dig inte ? :(

ja det är så empty dfr jag la ut ;)

är det du som gått på månen ? om du ser texten under? ..

2009-10-06 @ 22:24:42
URL: http://nicholetoren.blogg.se/
Postat av: van der Veer

Ja det är jag, alla säger hela tiden att jag svävar på moln, men egentligen går jag då på månen :D

2009-10-06 @ 22:26:06
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: ReneéGladh

va skönt att sluta så tidigt!(:

2009-10-06 @ 22:34:53
Postat av: nichole

heheh verkligen :)

2009-10-06 @ 22:39:39
Postat av: FILIPPA

så gött att sluta tidigt ;)

det borde vi göra oftare <3

2009-10-07 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0