Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

bara en lektion! ;)

hej !
lyssnar på 08;s sommmmmarlåt, jason mraz-im yours . underbart ;d

gick upp lagom tid idag,men sen så kollade jag på klockan vad det var på tven och
då såg jag att den var tio i ,jag som brukar gå tjugo i ;o
tydligen så gick den i badrummet fel ;S
så fick springa till bussen och stoppa den på vägen ,höhö .
men hann iaf med, och sen hade vi hkk, kollade bara på film och jobbade med frågor ,
fick dom bullarna som blev över förra gången (y'
och sen så städade jag och johanna och stod i matsalen,värsta kort för att vi skulle springa
5 km  .
gjorde det,och stannade inte en ända gång (a)
men jag kom typ 3;a i mål av våran klass?
det kändes som att jag bara sprang i 15 minuter ;s värsta nabbt gick det :D
men sprang på 29.25 , vet inte om det är bra egentligen :S men det var inte ens vg,så nej inge bra :(
men var inte så anfådd faktiskt, duschade i skolan sen åkte hem och kollade på top model australia ,
började gråta, XD HAHA .
men sen så la jag mig i min säng och somnade i 2 timmar xd, michelle kommer och hoppa på mig typ ,
och bara; ÅH ,jag vill egentligen och oxå sova:s
 whatever,somnade om o lite.
vaknade och har inte gjort ett shit föruttom att ätit :D
imorgon skulle jag på stan med några,men ska köpa dator,så får se om jag går efter deT??
herå . ''lallalllala life is wonderful'' <-- en låt !
sistaah


Kommentarer
Postat av: van der Veer

jag löpte på 17-18 min runt den sjön ;)

Först av 9orna :D



Fin bild på syster dii!

2009-10-05 @ 21:31:25
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: nichole

omg!

jo visst ären ;d

2009-10-05 @ 22:10:57
URL: http://nicholetoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0