Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

1 oktoberrrrrrrrr

tjena,rätt rolig skoldag! fast ändå heljobbbig.
sprang 3 km,jag sög HÅRT ,fyfan.
sen engelskaprov!
 gick till stan med anna och johanna,tog sällskap med musse :d
vi tre gick på stan ett tag sen kom sofie,och gick med oss, träffade filippa
ett tag oxå :D
och sen så typ bara tralla vi runt.
tog 8bussen hem eftersom stan stängde 9 på kvällen :p
testade kläder hemma och lite sådant .
ska duscha nu snart och packa gympakläder!
imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra......
lördag blir det kul , Pusssssssss



dom jag var på staaan med :)

Kommentarer
Postat av: van der Veer

Myyyysigt Collis, tänk om man fick komma tillbaka o löpa runt gubbholmen :D

2009-10-02 @ 01:55:54
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: FILIPPPPPA

gubbholmen suger -.-

2009-10-03 @ 00:36:37
Postat av: van der Veer

haha

2009-10-03 @ 04:01:19
URL: http://vanderveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0